Zdaj drži že kot pribito. Ko imamo FAM-ovke srečanje, je vreme sončno, še oblaček si ne upa blizu. Kaj hočemo, toliko pozitivne energije na kupu mora dati dobre rezultate.
V Elanu so nas zelo lepo sprejeli, kar se vidi, da vse tam prisotne delajo z dušo.
Najprej nas je vse pozdravila predsednica društva, mag. Arijana Lipovec, povedala, koliko novih članic imamo od časa, ko je postala predsednica in da je to plod izjemnega truda, ki ga vlagamo v to, da bi bilo društvo prijetno, uspešno in po meri članic.
Predstavitev podjetja Elan Skupina je vodil g. Matjaž Meglič, ki nam je na primeru razložil na waveflex tehnologijo, ob tem pa je poudaril kako se v Elanu zavedajo svojega poslanstva in delujejo navzven kot resnična Slovenska blagovna znamka, ki sodi med najprepoznavnejše blagovne znamke na svetu.
Elanov W studio neutrudno dela v smeri hitrega napredka ženskega smučanja pod okriljem Melanje Šober, Urške Hrovat in Sare Orrensjo. W studio nadaljuje svojo pot v razvoju ženskih specifičnih tehnologij, oblik in inovacij, ki omogočajo ženski populaciji lažje in udobnejše smučanje.
Razvili so tri glavne tehnologije:
- za ženske specifičen wave flex;
- lažja sredica;
- ženskam prilagojena montaža smuči.
Performance series – je ženska serija, ki prihaja opremljena s specifično wave flex tehnologija in Lady fusion sistemom, ki je sistem vezi, preprostih za uporabo. Smuči združujejo neverjetno moč in odzivnost, energičnost in odpustljivost ter enostavno kontrolo pri nižjih hitrostih.
Recreational Series – moda je bila inspiracija za smuči, ki jih opisuje vsestranskost. So lahko vodljive in odlične za izboljšanje carving tehnike. Odličen prenos omogoča, da je vsak zavoj prijetna izkušnja.
Fun series – zastopata dve vsestranski, lahkotni, nezahtevni in odpuščajoči smučki, odlični za rekreativne smučarke, ki želijo izboljšati svojo smučarsko tehniko.
Free series – so smuči namenjene zimski zabavi v celcu in trikov v snežnem parku.
V Elanu poleg smuči izdelujejo še jadrnice, katere so cenjene na domačem trgu in ravno tako na tujih trgih. Značilnosti Elan linij so jadrnice razreda performance. V tej liniji je šest plovi med 30 in 45 čevlji. Jadrnice iz linije performance so namenjen regatiranju in še vedno lahko z njimi uživate tudi na daljšem dopustovanju. V letošnjem letu so na trg lansirali barko Elan 350 in Impression 444. Elan 350 je nominirana za Evropsko plovilo leta 2011. Elan je že v preteklosti prejel dve tovrstni nominaciji. Linija Impression je tako imenovana cruising linija, katera je namenjena predvsem bolj luksuznemu in udobnem jadranju, kjub temu pa jadrnice tega razreda še vedno dosegajo zadovoljive rezultate charterskega jadralca in lastnika.
Današnja tema dneva je bila »KAKO PREPOZNATI IN IZRABITI SVOJE LASTNE POTENICALE«, ki sta jo predstavili ga. Magdalena Metelko in ga. Evelinda Grosman iz podjetja GE-Global Elite iz Ljubljane. Predstavili sta novo metodo kadrovanja GE-HRM , ki temelji na modelu osebnosti.
Osebni profil posameznika ni popoln, če ne ugotovimo njegovega znanja, obnašanja in talentov, meni Evelinda Grosman iz podjetja GE-Global Elite. To naj bi bila tako imenovana identifikacijsko psihološka pogodba, saj »drugačnost« pomeni tudi konkurenčno prednost.
Aduti podjetja ležijo v osebnostnih značilnostih zaposlenih. Dobrih kandidatov za delo je malo in če že iščejo nov karijerni izziv, želijo podjetje, v katerem bodo lahko dejavno oblikovali strategijo, prinašali ideje in bili primerno nagrajeni.
Metoda GE-HRM, katero je članicam FAM v praktični obliki predstavila Magdalena Metelko, se je razvijala dobrih deset let, pri tem pa se je upirala na znanje s področij kadrovanja, HRM, teoretične in uporabne psihologije. Vključuje znanstvene izsledke tako tujih kot domačih avtorjev in posameznika obravnava celostno. Proučuje ga z vsemi potenciali za uspešnost, kot tudi kazalci problematičnosti na kognitivnem, čustvenem in fizičnem nivoju hkrati. Od drugih načinov testiranj se metoda GE-HRM razlikuje po tem, da ne analizira človekove osebnosti samo po posameznih nivojih, ampak upošteva tudi medsebojni vpliv vseh merjenih in analiziranih elementov. Njena glavna značilnost je sočasna uporaba treh različnih testov, ki se med seboj dopolnjujejo in drug drugemu preprečujejo subjektivnost ocenjevanja. Pri tem se osredotoča na posameznikove sposobnosti in talente glede na specifično delovno mesto, naloge in kompetence. Še posebej se osredotoči na samozavest, osebno integriteto, vztrajnost, fizično vzdržljivost, kreativnost in toleranco v ekstremnih situacijah.
Pri tem ima pomembno vlogo tudi podjetje, saj določi kriterije, po katerih se bo ocenjevalo zaposlene ali kandidate za zaposlitev, s čimer sodeluje pri oblikovanju cilja ključnega poročila.
Standardni preizkusi vzamejo več časa in imajo povprečno manjšo zanesljivost., prednost metode GE-HRM pred drugimi testiranji pa je v:
»Pri izbiri kandidata po metodi GE-HRM upoštevamo najboljše razmerje točk med posameznimi ravnmi in s tem največ zahtevanih osebnostnih lastnosti« – tako pripravimo predloge z natančnim načrtom, katerega kandidata izbrati, kako izboljšati delovno vzdušje in kako motivirati zaposlene. Glede na povratne informacije uporabnikov iz nekaterih podjetij, ki so metodo GE-HRM vključila v svoje poslovanje lahko zatrdimo, da ta daje učinke, ki so neposredni in merljivi«,je razložila Evelinda Grosman.
V svojem programu imajo tudi AKADEMIJO GE-HRM, to je intenzivni študij razvoja osebne uspešnosti v dvojicah, kar je prihodnost človeškega kapitala. In kako prepričati vodje v njegovo dodatno vrednost oz. v to, da ne gre samo za strošek, ki se mu ne da izogniti.
Program sestavijo glede na želje in potrebe udeleženca. Prednost je neposreden prenos znanja v prakso. Med izobraževanjem udeleženci izpeljejo selekcijo kadrov za določeno delovno mesto v obstoječem podjetju in primerjajo člane delovnih skupin glede na izrazitost timskih vlog.
Članice FAM nudijo pri testiranju in izobraževanju 20 % popust. To velja tudi za svetovanja oz. celotno dejavnost v podjetju. Veljavnost popusta je do 22. novembra 2010.
Potrebno je torej pohiteti oz. kontaktirati dami na telefon:
040 255 096 v kolikor pa je interes večji pridejo tudi v podjetje!
Po predstavitvi Elan Skupine in temi dneva, je sledila predstavitev Elanovega »Women design studia« in modna revija.
Modna revija nas je zelo navdušila, še posebej, ker so bile manekenke tako prisrčne. Da o kolekciji sploh ne pišem. Izvrstna. Smučke pa so itak vrhunski dosežek elanovih designerjev in v svetovni špici.
V družabnem delu smo ob dobrem narezku in klepetu, uživale ob izvrstnih vinih Pullus iz Ptujske vinske kleti, za katera je posredoval g. Borut Žerjal iz Provin-a.
Ptujska klet je najstarejša klet v Sloveniji. Ima najstarejšo arhivo. V Ptujski kleti so se pred parimi leti odločili za čisto nov projekt, ki se imenuje Pullus.
Pullus je blagovna znamka, med katerimi so različna vina, ki se delijo na sveža, zorjena, penine, sladka vina in arhive. Vino je za različne priložnosti in za različne momente. Vsekakor je pa doseženo, ko spiješ kozarček in kliče še po ponovnem kozarčku. Izžareva odličnost in naravnanost ter je nepogrešljiv sopotnik užitkov. V vsaki steklenici zagotavlja kakovost, ki se jo da pridobiti le s trdim delom in z znanji.
Celotni dogodek so naše dame zaključile v Elanovi prodajalni. Članice FAM z Elanom nestrpno pričakujejo zimske radosti, katere bodo letos še bolj pestre in za FAM-ovke posebej ugodne.