031 335 220 [email protected]

Toliko sonca nas že dolgo ni spremljalo na srečanje društva. Božalo nas je s svojo toplino, tako da smo se  kar težko spravile na avtobus in prekinile to idilo. Še posebej, ker smo zaradi plazu na cesti, morali vijugati po nekih zakotnih vaseh.

Ampak vse lepo se enkrat konča. V Steklarni Hrastnik nas je pričakalo neljubo presenečenje. Prav pred našim prihodom se je pokvaril lift in naša kondicija je bila na hudi preizkušnji: Osmo nadstropje. Peš ☹.

Ampak vzdušje sta takoj popravila direktor firme mag. Peter Čas in naša članica mag. Irena Gajšek, direktorica Glashute.

Po pozdravnem nagovoru podpredsednice društva ga. Andreje Ilgo je prevzel besedo mag. Peter  Čas in povedal: »V Steklarni Hrastnik imamo skoraj 160 let izkušenj in znanja, kar nam daje samozavest, moč in pogum. Nenehno iščemo ideje, preverjamo rešitve in  ustvarjamo novosti. Danes smo naše znanje vpeli v tri proizvodne programe – v specialno stekleno embalažo, namizno steklo in premium kozmetično embalažo. Naši steklarski inženirji so sposobni izdelati tehnično najzahtevnejše steklarske izdelke iz enega najčistejših stekel na svetu. Kakovost naših izdelkov dosegamo s čistostjo stekla, avtomatizacijo proizvodnje in preverjanjem končnih izdelkov.

Naš cilj je ponuditi naročniku celovito storitev – od idejne zasnove do končnega produkta – oblikovanje, proizvodnje in dekoriranja. Prepričani smo, da smo poleg naše visoko kakovostne proizvodnje, fleksibilnosti ter zmožnosti proizvodnje majhnih serij, v povezavi s sinergijami z našimi partnerji odlična izbira tako za velike pivovarje kot tudi majhne butične proizvodnje.

Naše vrhunsko steklo je odsev naših vrednot, naše srčnosti, strasti do dela in čistih misli. V vsakem izdelku hrastniške steklarne se poleg izjemne kakovosti občuti tudi nekaj, kar danes večina pogreša – preprosta človeška toplina.  Mi o takšni prihodnosti ne sanjamo. Mi vam jo pokažemo že zdaj! Iz osrčja Slovenije tako v svet pošiljamo vrhunsko steklo in energijo.« Več na www.steklarna-hrastnik.si

Vizija podjetja je postati globalni partner v razvoju vrhunskih steklenih izdelkov in postati prepoznavna blagovna znamka v proizvodnji vrhunskih steklenih izdelkov.

Za vrednote podjetja ocenjujejo odkrito komuniciranje, pošteni in transparentni medsebojni odnosi, čisto delovno okolje, čiste misli, spoštovanje, iskrenost,  predanost do dela, želja po napredku, zaupanje vase in v sodelavce, želja po uspehu, vztrajnost, zagnanost, požrtvovalnost,  povezanost, pripadnost in veselje do dela in predvsem prijaznost.

Tokratna tema dneva je bila «Pasti komuniciranja: kako jih prepoznati in zaobiti«. Prof.dr. Lucija Mulej Mlakar je govorila o pomenu pristnega, iskrenega in iskrivega komuniciranja, ki po sebi onemogoči tipične pasti komunikacije, ki so v sprenevedanju, neznanju ali primarnih razlikah, ki nas pogosto razdvajajo. Da bi našli skupni cilj, moramo biti pripravljeni na drugačen odnos do sebe. Komunikacija seveda niso le izrečene besede. Komunikacija je naš način, naš namen, vse skrito in tisto, kar morda ne vemo niti sami. Zato se srečujemo, da bi skupaj našli globlji smisel in nove pomene, ki nas skupno osrčijo in osrečijo. In ko se najdeta dva, ki utripata v istem ritmu, pasti ni več. Rodijo se nov pomen, jasnost in moč, iz katere lahko črpamo desetletja.

Po odlični predstavitvi in temi dneva so nas v Steklarni Hrastnik obilno pogostili. Tako smo si nabrale moči za ogled proizvodnje in »ženske« nakupe v njihovi trgovini. Ženske pravim zato, ker so trajali skoraj do desete ure zvečer.

 

Povzela: Silvia Lippai

https://photos.app.goo.gl/2HweCSXYgsZkQkqZ9  fotografije Marije Trenz

 https://photos.app.goo.gl/1S24NiJ7TzcNca8z7     fotografije Majde Resman