Januarsko srečanje Društva poslovnih žensk – FAM, SENS – moška oblačila Ljubljana in piar podjetja LIN&NIL Ljubljana v poslovni zgradbi DIAMANT v ljubljanskem BTC-ju je že vnaprej obljubljalo polno pretanjenih užitkov. Za začetek – slikanje vseh članic in dobrodošlico s šampanjcem je poskrbela mag. Andreja Jernejčič, za odlične domače slaščice pa kar Andrejina mama. Andreja, vrhunska piarovka, je najavila blagovno znamko SENS, njegovo novo podobo, ki so jo spremenili po 22 letih, njeno lastnico in kreatorko Zlato Zavašnik in njeno temo o večerni moški modi oz o zapovedanih pravilih – dress code, ko gre za white tie- frak, black tie – smoking in morning coat –cut- in coctail dress. Na koncu še, kaj naj nosijo dame ob takšnih zapovedih, ko bodo spremljale svoje može.
Predavanje mag. Andreje Jernejčič iz podjetja Lin&Nil za piar, komuniciranje in treninge javnega nastopanja. Tema: kakšna obleka sodi k različnim vrstam nastopanj, osnovah dobrega nastopanja za različne priložnosti, kako povemo suvereno, kako zanimivo predstavimo sebe in naše izdelek/storitve.
Mag. Andreja Jernejčič je najprej povedala nekaj o sebi in svoji izredno uspešni poti vrhunske piarovke. Andreja z lastno blagovno znamko ´Andreja´ je direktorica podjetja Lin&Nil, ki se ukvarjajo s piarom, treningi javnega nastopanja in izobraževanjem. Podjetjem urejajo celotne odnose z mediji. Organizirajo tudi dogodke in delavnice, na katerih udeležence naučijo, kako prepričljivo javno nastopati, kako komunicirati z mediji in kako učinkovito prodati.
»Kaj vsak najprej naredi, ko me zagleda? Seveda, pogleda, kako sem dobra po srcu,« je v šali začela predavanje na prvem letošnjem srečanju društva FAM menedžerka Andreja Jernejčič, »Vedno pogledamo ljudi, kako so urejeni in oblečeni, pa če vam je to všeč ali ne,« je nadaljevala in dejala, da je zato pomemben tako prvi vtis kot tudi obleka. »Obleko je treba prilagoditi nastopu. Vsekakor velja, če zastopate podjetje, želite izpasti profesionalno, to zahteva poslovno obleko, brez minikril in flouroscenčnih barv. Poleg tega pa je pomemben tudi sam nastop. Ljudje pričakujejo, če nastopate, da znate nastopati. Nikogar ne zanima, da niste imeli časa za pripravo na nastop, koliko dela imaš, zato se na nastop profesionalno pripravite in ne mučite ljudi, da vas poslušajo, če ne znate nastopati ali ste dolgočasni ali nepripravljeni,« je še izpostavila in podala nasvete, kaj storiti, da ima vsak lahko jasen, zanimiv, razločen in privlačen nastop.
Tudi za članice FAM bomo v prihodnje organizirali nekaj tovrstnih delavnic.
O pomenu pravih oblek za posebne priložnosti pa je govorila naša članica Zlata Zavašnik, lastnica in direktorica podjetja SENS ter ustanoviteljica istoimenske blagovne znamke z moško modo. Več kot 60 članicam / podjetnicam je predstavila zgodbo o SENSu, ki letos praznuje že 22 let. Njena poslovna pot se je začela že med študijem oblikovanja, ko je oblikovala in izdelovala ženske plašče ter jih prodajala v Filipovem dvorcu. »Vedno sem bila kombinacija oblikovalke in podjetnice, kar je sicer zelo redka kombinacija. In ko sem zaznala tržno nišo na področju ponudbe moških oblačil, sem se odločila, da bom oblikovala moško modo,« nam je povedala. Predstavila je tri najvišje zapovedi (dress code) oblačenja za moške, med drugim dnevni frak ali white tie (cut ali morning coat), ki je najvišja raven slovesnega oblačenja za dnevne protokolarne dogodke in poroke. »Pri nas to oblačilo zelo redko zasledimo. In ker izdelujemo tudi moške poročne obleke, smo opazili, da moramo za naše stranke to oblačilo nekoliko prekrojiti. Tako je med drugim nastal daljši suknjič na daljši osnovi, ki pa že nosi drugo ime in spada v drugo raven oblačenja – coctail dress,« je še povedala Zlata in dodala, da je ta raven oblačenja običajno zapovedana za priložnosti po 17. uri, kot so večerja, kulturne prireditve in modne revije. Slovenska blagovna znamka SENS, ki letos praznuje 22-letnico delovanja, se ukvarja izključno z moško modo. Ustvarjajo klasične moške obleke s pridihom unikatnosti, drugačnosti in modernosti v zelo različnih krojih tako za dnevne kot tudi za večerne priložnosti, od poročnih in maturantskih, ter vsakodnevnih uporabnih moških oblek. Njihova posebnost je v tem, da ponujajo poleg klasičnih tudi trendovske obleke v vseh velikostih in za vse postave. Zlata je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov.
Po zaključnem uradnem delu smo se spustile v prvo nadstropje – prostore firme SENS, kjer je Zlata še enkrat predstavila firmo SENS ostalim obiskovalcem in medijem. Poslušali smo nežni glas pevke Aleksandre Ilijevski (Zlatine hčerke) ob spremljavi ansambla Pliš ter duhoviti predstavitvi moške mode – modni reviji pod taktirko Jurija Zrneca. Ob odlični pijači, hrani in ob slavnih »manekenih«, se je naše druženje podaljšalo pozno v noč.