031 335 220 [email protected]

21. 11. 2006 je poteklo ravno 10 let od konstituiranja našega sedanjega društva. Seveda smo želele to srečanje ob tako pomembnem jubileju malo popestriti z raznimi presenečenji in ogledi kulturnih in uporabnih znamenitosti mesta Maribora, kjer je srečanje potekalo.
Najprej smo si ogledale razstavo ”Začetki”, ki je postavljena v pritličnem prostoru mariborskega gradu, v katerem so ohranjene stenske poslikave Mateja Sternena iz leta 1940. Razstava pripoveduje več vzporednih zgodb. V prvi se srečamo z rekonstrukcijo dela muzejske razstave, kakršna je bila pred sto leti. Druga kaže začetke muzejstva v Mariboru in jih kronološko umešča v globalni, regionalni in lokalni razvoj muzejstva. V sto let starih razstavnih vitrinah so na depojski način prikazane vse muzejske zbirke. Enajst muzealij, ki so opremljene s podatki in razstavljene v sodobnih vitrinah, pa pokaže na bistvo muzejskega zbiranja. Izbrani so namreč tisti predmeti, ki zelo veliko povedo o preteklosti: na primer majolika iz leta 1863 z napisom Mar i bor ali pa florentinski zlatniki iz 14. stoletja, ki posredno govorijo o Judih v srednjeveškem Mariboru. Na razstavi pa nastaja tudi nova zbirka, ki so jo poimenovali »Rastoči album«. Ogled smo nadaljevale v Vinagovi kleti, ki je pravzaprav nekako druge vrste muzej. Malo je mest na svetu, ki bi imela v samem mestnem jedru takšno vinsko klet, kot je Vinagova. Klet je nastala po letu 1847, ko je meljski graščak Alojz plemeniti Kriehuber pričel v Mariboru z vinogradništvom, kletarjenjem in trgovino in je ena največjih klasičnih kleti v Evropi. Površina kleti je 20.000 m2, v njej pa je prostora za 5,5 mio litrov vina. Poseben ponos je arhivska klet, ki predstavlja materializiran spomin na sožitje narave in človeškega znanja. Za arhivsko vino velja tisto, kjer se v steklenicah hranijo najboljši letniki vin iz grozdja najboljših sort in vinogradniških leg. Najstarejše Vinagovo arhivsko vino je laški rizling, pozna trgatev letnik 1946 iz Svečine.
In končno naš cilj: Hotel Habakuk, ki spada v okvir Term Maribor d.d., ki so pomemben turistični ponudnik na Štajerskem. Dejavnost obsega namestitvene možnosti v štirih hotelih, od treh zvezdic v mestnem jedru Maribora, kjer se nahaja hotel Orel, do štirih zvezdic hotela Piramida, poslovnega hotela, ki nudi tudi seminarske prostore, hotela Bellevue, ki se nahaja na Pohorju v naravnem okolju in bo od leta 2007 nudil oddih in izvedbo poslovnih srečanj, do prestižnega hotela Habakuk s petimi zvezdicami, ki nudi namestitvene možnosti na najvišjem nivoju in s kongresnimi kapacitetami omogoča najsodobnejšo izvedbo kongresov in seminarjev.
Terme Maribor d.d. so ponosni lastnik tudi dveh gostinskih lokalov, gostilne Pri treh ribnikih, kjer so gostom na voljo številni kulinarični užitki, še posebej priljubljene lokacije za poslovna kosila ali večerje in gostilne in pivnice Štajerc z lastno pivovarno.Trgovinska dejavnost zaokroža ponudbo Term Maribor d.d., s ponudbo izdelkov v mejnih prodajalnah Travel shop.

V Hotelu Habakuk nas je pričakala tudi naša predsednica Aleša Kandus, ki je povedala nekaj o društvu in kaj si za društvo želimo v bodoče. Seveda, da smo NAJBOLJŠE MED NAJBOLJŠIMI.

Silvia Lippai je orisala pot društva od samega nastanka do danes. Povedala je, da sam začetek delovanja društva sega pravzaprav še mnogo dlje, v leto 1995, ko se je začela oblikovati ideja o tovrstni asociaciji, saj so bila ta združenja pred tem z redkimi izjemami pretežno moška domena. Pravo konstituiranje našega društva je bilo na današnji dan pred 10 leti kot Klub poslovnih žensk, ki ni imel predsednice, temveč direktorico – mene. Ko smo presegle klubsko dejavnost in se želele osamosvojiti in delovati samostojno kot društvo, smo ta sklep sprejele na skupščini 6. 3. 1997 in naše društvo poimenovale društvo – Ženski poslovni svet. Naša prva predsednica je postala Cveta Zalokar Oražem.
Naša druga predsednica je bila ga. Tatjana Kolenc, direktorica Raifeisen Krekove banke v Ljubljani. Na skupščini društva 3.2.1998 pa smo sprejeli tudi novo celostno podobo društva, ki se je od tega dne dalje imenovalo Društvo poslovnih žensk – F.A.M. (Female Asociation of Managers), vendar smo to zaradi nepravilnega zaporedja po angleški slovnici spremenili v Asociation of Female Managers. A Agenciji AANIMA so poleg celostne podobe izbrali tudi novo ime. V želji, da bi le-to bilo zapomljivo, zvočno, prepoznavno in zaradi vse večjega druženja s podobnimi združenji v tujini, tudi mednarodno, je nastal FAM. Že beseda sama nas spominja na žensko, FAM pa je hkrati tudi kratica za angleški izraz za družbo sorodnih ljudi. S tem ime društva asociira na samo bistvo – žensko društvo. Ime se zato uporablja v obliki dvojezičnega znaka. Simbol društva je srebrno jabolko. Največ zaslug za raziskavo imena pa je imela naša članica in stilistka Judita Treppo.
Naša tretja predsednica je postala po štirih letih delovanja Tatjane Kolenc, Jana Tolja, direktorica Avditorija Portorož, ki je ravno tako prebila na vrhu našega društva dva mandata, letos marca pa jo je nasledila Aleša Kandus, predsednica uprave d.d. Medex.
Društvo si je ves čas delovanja prizadevalo biti v trendu poslovnega dogajanja in je delovalo po željah članic. Danes štejemo 126 članic in upamo, da se bo to število s časom tudi povečevalo.
Na koncu moramo še enkrat poudariti, da je cilj društva, da mesto ženske kot uspešne managerke na kateremkoli področju poudarimo z vseh možnih aspektov, kar pomeni tudi opozarjanje na ovire, ki se dejansko postavljajo na poti vsaki ženski, ki ima željo doseči status uspešne poslovne ženske.

Tema današnjega dne je bila v stilu celotnega druženje »Najboljše med najboljšimi ali odličnost slovenskih managerk«, ki jo je predstavila Silva Caf Vergles in kot posledica najboljših med najboljšimi je nastopila naša članica Duška Vuga Cizl, direktorica oglaševalske agencije Mediamix in dobitnica dveh levov – zlatega in bronastega.
Mediamix d.o.o. je bila ustanovljena leta 1992. Vse od ustanovitve svojim naročnikom nudi kreativne in učinkovite storitve celotnega spleta integriranih tržnih komunikacij. Verjamejo v moč ideje kot najmočnejše orodje za doseganje komunikacijske učinkovitosti. Prav ta jim je med drugim prinesla že dve nagradi na najbolj uglednem oglaševalskem festivalu na svetu, v Cannesu, od koder so kot edina slovenska agencija doslej prinesli leva v kategoriji novih medijev in leva v kategoriji spletnih komunikacij.

Sledila so presenečenja:

  • Predstavitev nove zgoščenke Mance Izmajlove »Slovanska duša«, s katere je Manca zapela dve pesmi v živo,
  • Modna revija energetskega nakita firme ENERGETIX, ki jo je predstavila direktorica firme in naša članica Alenka Lapajne in
  • za konec še Alfi Nipič v živo s Silvestrskim poljubom… (podaril nam je tudi svoj novi CD ob 40 letnici njegovega delovanja).

Sledilo je družabno srečanje v FIZZ baru in rezanje torte 10-letnice … kar vse si lahko ogledate v nadaljevanju