031 335 220 [email protected]

Naše aprilsko srečanje nas je zapeljalo v Posavje, v Sevnico. Marsikatero med nami je presenetil podatek, da je Občina Sevnica po površini kar 12. največja slovenska občina, ki šteje nekaj več kot 17.500 prebivalcev.V Hotelu Ajdovec smo bile najprej deležne pozdrava našega prvega gostitelja župana Srečka Ocvirka. V kratki predstavitvi smo o Sevnici izvedele med drugim to, da težijo k temu, da zagotavljajo na podeželju razvoj infrastrukture in javnih storitev prav na takem nivoju, kot je zagotovljeno v mestu. Njihov moto je: na podeželju živeti je privilegij. Seveda župan ni pozabil niti na prvo damo, Melanijo. Prav ona je razlog, da so Sevnico obiskale tudi največje medijske hiše, kot so BBC, CNN in ostale. Pa tudi Tito se je s svojo ženo Herto Haas sestajal prav na Lisci.

Med večjimi podjetji, ki delujejo na območju občine je župan izpostavil Plastoform, Preis Sevnica, Siliko, Stilles in Tanin. S podjetji Inplet, Kopitarna in Lisca sta močno zastopani tudi tekstilna in modna industrija.

Na Liscini spletni strani je zapisano tako: Najprej so bile sanje. O ženski. O udobju. O lepoti. O perilu. Zgodba o Lisci se je začela leta 1955, ko so se entuziastične sanje začele spreminjati v resničnost. S trdim delom, pogumnimi idejami, z ljubeznijo do mode in strastjo do lepote je Lisca postala eden vodilnih ponudnikov perila in kopalk v Evropi.

In to zgodbo, o strasti, lepoti, uspehu in rasti nam je predstavil direktor Lisce, Marko Ninčević.

Da je Lisca res svetovno priznana modna znamka, sta nas prepričali tudi Barbara Pungerčič Puntar, vodja marketinga in PR-ja pri Lisci in produktna vodja Sonja Božič.

Zgodba Lisce se je začela leta 1955 v majhni obrtni delavnici, v kateri je ekipa 5 sodelavcev najprej izdelovala kravate in popravlja nogavice. Kaj kmalu so ugotovili, da so modrčki zelo redki in iskani. Lisca je zaslovela z modrčkom »Majda«, s katerim je postala prepoznavna po celotni takratni Jugoslaviji. Zaradi vse večjega povpraševanja po ženskem spodnjem perilu se je začela pot širitve na tuje trge. Konec šestdesetih let je Lisca na trg lansirala tudi program kopalk in v začetku sedemdesetih let je prvič predstavila push up modrček, ki zagotovo predstavlja pomembno prelomnico v razvoju ženskega spodnjega perila. Njegova ambasadorka je bila Miss Evrope 1969 Saša Zajc.

Nato je sledilo kar nekaj prelomnic v razvoju Lisce, od programa vrhnjih oblačil, do kolekcije moškega perila, da bi se leta 2019 Lisca vrnila k svojim začetkom, tudi izdelavi nogavic.

Evropski dizajn, unikatne kreacije, popolno prileganje, kakovost in udobje. To je le nekaj razlogov, da se ženske danes zadovoljno vračajo na Liscina prodajna mesta v več kot 40 državah.

Lisco bomo FAMovke zagotovo ohranile v lepem spominu, saj smo vse v Liscini prodajalni našle kakšen kos oblačila zase ali svoje drage.

Sledila pa je še zgodovinsko kulturna sladica – Grad Sevnica, ki stoji nad starim mestnim jedrom. Sezidan naj bi bil v prvi polovici 12. stoletja, prvič pisno omenjen pa je leta 1309. Žal grofice Mathilde nismo srečale, ker je malo pred našim prihodom »odšla iz gradu«. Ogledale pa smo si njene sobane in poizkusile modro frankinjo in ostale domače dobrote v grajski kleti.

Polne vtisov bogatega popoldneva smo se v poznih večernih urah odpeljale proti Ljubljani. Vse smo navdušene, v Sevnico se še vrnemo.

📸 Foto utrinki Majde Resman
📸 Foto utrinki Marije Trenz

Zapisala: Tanja Mejak