Perovo 21 C, 1290 Grosuplje
T: 01/786 58 07, 01/786 58 08,
F: 01/ 786 58 09,
M: 041/731 877

E: info@drustvo-fam.si
www.drustvo-fam.si



Z VAMI ŽE 20 LET

Galerija

Srečanje društva Fam v Hit D.D. – IZC Korona Kranjska Gora 15. 5. 2014

Razglasili so rdeči alarm prav za področje naše destinacije. Hud veter naj bi ruval drevesa, odpiral strehe in vse možne grozljivosti smo si predstavljale, ko smo se peljale proti Kranjski Gori. V zgornjesavski dolini je sicer pihalo malo bolj kot običajno, vendar nič katastrofalnega in tudi v Kranjski Gori ni bilo hujšega. Oddahnile smo si.  Prisrčen sprejem mag. Andreje Cvenkelj in Polone Bačnar v Koroni je odnesel še tiste majhne skrbi, ki so nas prevevale.

Mag. Andreja Cvenkelj je predstavila družbo HIT d.d., ki se že 30 let ukvarja z igralništvom, hotelirstvom in turizmom. Družba HIT je s svojo ponudbo prisotna na destinaciji Nova Gorica, Kranjska Gora, v Rogaški Slatini in na Šentilju. V tujini ima igralnico v Sarajevu in igralniško zabaviščni center Maestral v Pržnem, blizu Svetega Štefan. Gostom na vseh svojih destinacijah preko celostne storitve in individualnega pristopa ponuja nepozabna doživetja. Več na tem linku: www.hitholidays-kg.si

Pomladna Kranjska Gora je bila obarvana z najrazličnejšimi barvami. Drevesa so ozelenela, vijolice ob potokih so vzcvetele. Postala je odlično izhodišče za sprehode v naravi ter odkrivanje ponudbe in znamenitosti po okoliških vaseh. Kranjska Gora, slikovit kraj na skrajnem SZ Slovenije obkrožen z nepozabno kuliso gora, leži na robu Triglavskega narodnega parka (810 m n.v.) in v neposredni bližini tromeje med Avstrijo, Italijo in Slovenijo ter je le uro oddaljena kar od treh letališč (Celovec, Ljubljana, Trst). 

Za čas poletnih počitnic so v hotelih Hit holidays Kranjska Gora pripravili različne pakete, tako družinske, kot take s poudarkom na razvajanju za vse tiste, ki radi poskrbijo zase in se prepustijo sprostitvi.  V okviru animacijskega programa se bodo odvijale številne kreativne delavnice, mini klubi, vodeno kolesarjenje, sprehodi in pohodi, aktivnosti na bazenu in pa najbolj priljubljeni pohodi z baklami po večerni Kranjski Gori in okolici. V poletnem času pa se zvrsti veliko prireditev na prostem, ki poživijo utrip vasi.

Ponudbo hotelov dopolnjujejo tudi wellness centri. V hotelih Hit holidays Kranjska Gora imajo kar tri, ki združujejo tako bazenske komplekse kot prostore za masažo, savne, lepotne nege in sprostitev. V vsakem izmed njih je poseben prostor namenjen najmlajšim (otroški bazen), plavalni bazen v hotelu Špik pa je opremljen celo s protitokom, tako da se tudi tisti najbolj zahtevni lahko naplavajo. Posebnost wellness poudbe je Alpski wellnes, ki ga najdete v hotelu Špik in ki s pristnim alpskim ambientom petih tematskih sob – voda, les, ogenj, zemlja in kovina ter s pomočjo alternativnih metod – barve, zvokov, arome, toplote, knaipove kure, kisikove terapije ter infrardeče savne uravnoveša in ustvarja harmonijo notranjih organov, kar se odraža na telesni in duhovni ravni. Ponudbo petih hotelov (Ramada Resort Kranjska Gora, Kompas, Ramada hotel & suites Kranjska Gora, Alpina in Špik) ter apartmajske hiše Vitranc poleg wellness centrov dopolnjujejo še konferenčne dvorane, animacijska služba ter pestra kulinarična ponudba.

Polona Bačnar pa nas je na svojevrsten način popeljala med ptičje petje, žuborenje vode in lahkih sapic, ki jih je možno doživeti v kranjskogorskem okolju s pogledom na bližnje vršace.

Tema srečanja je bila tokrat poslovno oblačenje in ličenje. Pričela je  Lea Pisani iz Image Consultinga, ki je svoje predavanje predstavila z besedami  ´naša podoba je kot komunikacijsko sredstvo´.  

Lea pravi: » ´Obleka je za človeka civilizirane družbe tako neposredno, res nikoli prav povsem odložljivo sredstvo javnega obnašanja, da se niti ne zavedamo, kako zelo in res primarno je obleka sama na sebi pozivanje javnosti in oglaševanje pred javnostjo, da se ozre na človeka, da pritegne pogled nase, torej dobesedno reklama. Vse druge reklame so psihološko daleč v ozadju, skrite »za« in »pod« obleko. Vsaka druga reklama je ne le bolj posredna, marveč tudi tako ali drugače izjemna, medtem ko obleko nosi vsakdo stalno in neposredno na sebi in ga tudi relativno najmanj stane, manj kot vsaka druga reklama, ki sodi že med »luksuzne artikle.´

Te besede niso plod mojega raziskovanja, vendar raziskovanja  prof. dr. Antona Trstenjaka, ki je razmišljal tudi o obleki in podobi človeka. Mimogrede, te besede imajo več deset let. Z njegovimi besedami se iz dneva v dan, iz izkušnje v izkušnjo bolj strinjam.

Oblikovanje osebnega, prepoznavnega sloga je v novem tisočletju cilj uspešne osebe. Ni lepega in grdega človeka. Je samo človek, katerega podoba je lahko celovita, skladna, zanimiva in prilagojena različnim priložnostim. Ta človek je v svojo podobo vložil znanje in trud (in ne nujno tudi veliko denarja), njegovo nasprotje pa je človek, katerega podoba ne govori. Je anonimna, nima sloga. Deluje apatično, brez moči in kreativne energije. Drugi človek se je pač oblekel zato, da bi zakril telo in se zavaroval pred različnimi

vremenskimi razmerami. Tako prvi kot drugi pa sta lahko po estetskih normah in razmerjih zlatega reza lepa ali grda.

Oblečemo se vsi, vsak dan. Za oblačila porabimo precej denarja, zato je dobro, da o obleki nekaj vemo, razumemo določen slog oblačenja in prepoznamo njegove ravni. Tako bomo svojo podobo koristno uporabili kot komunikacijsko sredstvo. Govorila bo tisto, kar želimo, lahko bo izražala tudi naše osebnostne lastnosti. V tem primeru bo celovita.

Rada bi izkoristila priložnost in vse FAM-ovke povabila, da gojijo kulturo oblačenja in da dosledno upoštevajo izraze za ravni oblačenja, ki jih  pripisujejo  na vabilo. Danes lahko govorimo o dvanajstih ravneh oblačenja. Ravni oblačenja - priporočila o oblačilih za določeno priložnost ali s tujko dress code so pravila kombiniranja oblačil in dodatkov za različne slovesne, poslovne, neformalne in športne priložnosti. V zahodni kulturi so se oblikovala na podlagi družbenih in političnih sprememb. V Sloveniji jih na žalost še ne spoštujemo dovolj, zato bodite prav ve tiste, ki osveščate naprej. Z veseljem vam bom pomagala.«

Če želite kaj več izvedeti, jo kontaktirajte preko elektronske pošte lea.pisani@siol.net

O poslovnem ličenju je spregovoril znani  in odlični vizažist, nam bolj poznan kot del tria Sestre, ki nas je zastopal na pesmi  Evrovizije, Emera3zz. Govoril je o načinu ličenja, kaj uporabljati, da bomo vedno delovale sveže in urejeno in mislim, da je najbolje, da kar posredujem njegovo priporočilo nam vsem. Je precej obsežno, vendar vem, da vam bo neskončno koristilo.

Clarisonic je izjemna napravica za čiščenje kože na obrazu in telesu. Sprememba vidna takoj v parih dneh pa zelo očitna. Redni sponzor ki jih podarja zvezdnikom in VIP osebam za večer Oscarjev.
http://www.clarisonic.com/Devices

Peter Thomas Roth blazinice z mešanico efektivnih sestavin za čiščenje in pomlajevanje kože.
http://peterthomasroth.com/p-64-un-wrinkle-peel-pads.aspx

Dr. Dennise Gross pads so  pilingi natopljeni v robčkih, podbne produkte se ga je v preteklosti dobilo v luksuznih spa-jih in pri doktorjih za zveznike. Kaj naredi? Očisti staro kožo, vrne koži sijaj in elastan, odstrani gubice. Produkt je na PETA- listi in cruelty free.

Ren je kozmetika za ljubitelje naravne kozmetike mešano z znanstvenim pristom. Glycolactic Renewal Mask je izjemen produkt. Bio active moisturisers so izjemni eco vlazilne kreme.
https://www.dgskincare.com/products.cfm?cid=31

Peter Thomas Roth serum je popularen med strankami in zvezdnicami ko gredo na rdeč tepih ali imajo radi lepo kožo. 75% hijaluronska kislina pomaga zadržati  1000 kart po teži in količini  vlage v zraku, kožo reteksturizira in jo zmehča zato je znan kot super serum.
http://peterthomasroth.com/p-308-vz-1000.aspx

Revive Skin Care je vrhunska kozmetika z takojšnimi vidnimi efekti za izredno dehidrirano kožo ki ji manjka sijaj. Intensite Moisture Serum Extreme izstopa od ostalih produktov ker resnično vidiš efekt takoj po prvem nanosu. Navlaži, napne in pomladi. To imamo radi :)
http://www.reviveskincare.com/store/product/productDetails.jsp?prodId=prod250018

Khiel's Double Strength Deep Wrinkle filler je produkt za začasno filanje linij in gubic ki se odtrani pri umivanju. Super produkt kadar želiš omehčat svoj EMŠO takoj :)
http://www.kiehls.co.uk/skin-care/by-concern/lines-wrinkles/double-strength-deep-wrinkle-filler

DR.Perricone Md je najbolj poznan po anti agening tretmanih. Njegov Serum prep je poznan po skoraj takojšnih učinih. Napne povešano kožo jo nahrani in regenerizira celice. Face Finishing moiturizer se enkratno dopolnjuje z serumom in se poveca skupno delovanje.
http://www.perriconemd.com/product/serum+prep.do?sortby=ourPicks

Dermadoctor ima produkt Med a Tate ki je posebej priporočljiv za osebe z prekomernim znojenjem ali damam v menopauzi.
http://www.dermadoctor.com/med-e-tate-antiperspirant-wipes.html

First Aide Beuty Detox eye roller vsebuje kofein. Ta dobro skrči male žilice ki povzročajo nastanek podočnjakov in natečene kožo pod očmi. Ker je tako močan je uporaba hranilne kreme za oči za njim obvezna, ker lahko kožo malo izsuši .
http://www.firstaidbeauty.com/categories/shop-by-concern/undereye-puffiness/detoxeyeroller.html

Skyn Iceland Hydro cool firming eye gel je predvem popularen med igralkami in ljudmi ki veliko gledajo v računalnik in gredo spat pozno ali radi malo globje pogledajo v kozarec :) Po obližih so oči spočite, navlažene, nahranjene in pomlajene.

http://www.skyniceland.com/product-detail.php?item_id=32&sb=ca

Kinerase Extreme Lift Eye je izredno močan lifting za veke. Sigurno spada razred luksuznih produktov in je vreden vsakega evra, se posebej če je rezulat viden v 5 minutah po redni uporabi pa kod da ste bile na liftingu.
http://www.kinerase.com/Extreme-Lift-Eye-p/301871263014.htm

Murad Hydro Dynamic Ultimate Moisture for eyes je zelo vlažilna krema za oči pomladi in nahrani se tako suho kožo okoli oči. Produkt je možno dobiti v Ljubljanskih lekarnah. Prav tako je njihova vlažilna krema z aktivnim C vitaminom vrhunska imenuje se Essential-C Day Moisture SPF 30.
http://www.murad.com/hydro-dynamic-ultimate-moisture-for-eyes

Dermadoctor Wrinkle revenge rescue & protect eye balm. Izdelek ki hvaležno in nudi takojšno efektivnost pri negi nežne kože okoli oči. Prepreči in zmanjša ali celo odstrani zatečenost oči in kožo nahrani.

Dermalogica ima izjemne produkte eden od njih je Active moist vlažilna krema z svilnim ekstraktom ki jo navlaži in nahrani. Precleans je eknkratno oljno čistilo za kožo ki se ob dotiku z vodo spremeni v mleko. Iz por odstrani star makeup in umazanijo ki se je nabrala v njih in omogoča da se ostali produkti bolje vpijejo v ostale plasti kože.
http://www.dermalogica.com/active-moist/14,default,pd.html

Cover Fx je kozmetika za občutljivo senzitivno kožo imajo enkratne kremnate pudre in super primer ki je hkrati tudi serum. Zablura nepravilnosti in zmanjša pore, dodatno navlaži kožo in naredi podlago (puder) obstojnejšo.

http://www.coverfx.com/our-product-range/primers/anti-aging/anti-aging-primer.html

Peter Thomas Roth Max Anti Shine Mattifaying gel je primer, ki da koži mat efekt, jo ne izsuši  in ne pusti občutek maske, hkrati tudi zmanjša pore.
http://www.peterthomasroth.com/p-314-max-anti-shine-mattifying-gel.aspx

Eve Pearl je Emmy nagrajena maskerkam ki je naredila izjemn produkt ki se imenuje EP Invisible Finish Powder ki kožo matira, zamegli pore in je hkrati tudi tretma. Poznani so tudi njeni salmon korektorji za okoli oči.Lahko si ogledate video kako je efekten. http://www.youtube.com/watch?v=zpzQQENHqIM
http://www.evepearl.com/products/powders/invisible-finish-powderless-powder---4g-0.14-oz..htm

Fusion of color Aura Lusion Diamond Powder se uporablja kot primer pred makeupom, kot fiksirni puder ali kot produkt za matiranje in zmanjšanje por, vsebuje kar en karat diamantnega prahu.
https://www.fusionofcolor.net/Diamond-Powder-Aura-Lusion-Diamond-Finishing-Powder/

Osebe, ki imajo rdečico je super La Roche Posay, serum in vlazilna krema pomirita in izenačita ten.
http://www.laroche-posay.com/products-treatments/Rosaliac/Rosaliac-p609.aspx
http://www.laroche-posay.com/products-treatments/Rosaliac/Rosaliac-AR-Intense-p6507.aspx

Za vsako nadaljnje svetovanje je EMPERA3ZZ dosegljiv na  040-123 578 oz. na empera3zz@gmail.com  

Po vseh odličnih predavanjih smo si ob prisrčnem klepetu »privezale dušo« ob odličnih kanapejih in sladicah, ki so jih pripravili v Koroni.  Nekatere pa so se podale med igralne avtomate, vendar mi o njihovem »gemblarskem« izkupičku  ni uspelo nič  izvedeti.

FOTOGALERIJA - foto: Marija Trenz

 

Silvia Lippai