Perovo 21 C, 1290 Grosuplje
T: 01/786 58 07, 01/786 58 08,
F: 01/ 786 58 09,
M: 041/731 877

E: info@drustvo-fam.si
www.drustvo-fam.si



Z VAMI ŽE 20 LET

Galerija

Srečanje društva FAM v igralniško zabaviščnem centru Korona v Kranjski Gori

Kranjska gora dne 19. 4. 2012

Kot vedno, ko imamo FAM srečanje, je bilo sončno. Naša pozitivna energija uniči še tako črne oblake.  In tu, med sijočimi gorami, je bil Korona Casino & Hotel ves zasanjan, umeščen v  bleščečo popoldansko lepoto.

Dobrodošlico so nam zaželele ga. Suzana Pavlin, HIT d.d. , ga. Marija Falak in ga. Andreja Cvenkelj iz igralniško zabaviščega centra Korona. Na aperitivu se nam je pridružil tudi direktor HIT Alpinea, g. Miran Čurin. Na uradnem srečanju nas je najprej nagovorila podpredsednica društva mag. Arijana Lipovec, potem pa je prevzela besedo HIT-ova voditeljica in naša članica, Suzana Pavlin, ki je najprej predala besedo županu Kranjske gore, Juretu Žerjavu. G. Žerjav nam je povedal nekaj o sedanji situaciji v Kranjski gori in kaj načrtujejo za v prihodnje.

Suzana je kot predstavnica HIT d.d. povedala: »HIT d.d. Nova Gorica je lani aprila predstavil članicam društva FAM svoje kapacitete v Novi Gorici (destinacijo NG), z dvema najpomembenjšima igralniško zabaviščnima centroma,  Park in Perlo. Tržimo jih tudi, kot evropski  Las Vegas.

Letos smo se odločili, da sočlanicam predstavimo še destinacijo Kranjska Gora na kateri delujejo:

1. HIT d.d. z igralniško zabaviščnim centrom Korona,

2. HIT Alpinea, HIT-ova odvisna družba,  s hoteli Alpina, Kompas, Larix, Prisank, Appartmaji Vitranc in Hotel Špik Gozd Martuljek

3. HIT-ova odvisna družba, Igralni salon Larix   in

4. LTO (Lokalna turistična organizacija) Kranjska gora, ki skrbi za dogajanje in promocjo tako v vasi, kot na trgu,  365 dni na leto.

HIT d.d. ima na destinaciji skupne produkte, ki jih trži na različnih trgih (poudarek na primarnih trgih  Italija, Avstrija in Slovenija) za različne ciljne skupine ljudi (individualni gostje, organizirane skupine gostov, zimski turizem, igralniški turizem, letni turizem, športni turizem, kongresni turizem, welness turizem,....).

Danes  vam predstavljamo, kako na destinaciji delujemo, kaj nas povezuje, kako sodelujemo in kaj je tisti skupni cilj h kateremu stremimo: zadovoljen gost, ki se vrača!

Del tega smo želeli predstaviti tudi vam, tako s samim sprejemom, kot predstavitvijo in pogostitvijo, kjer boste del našega produkta/ponudbe poizkusile tudi same.

Kranjska gora je primerna za vse ciljne skupin, za daljši in krajši oddih, tako da prisrčno vabljene v Korono.

Igralnica ima 380 igralnih avtomatov, 23 igralnih miz, bingo, pripravljajo tematske večere in nagradne igre, zabavne programe, šole iger .. V maju bodo odprli tudi igralnico na prostem Open air. Sam hotel ima 4* s 25 sobami in 4 apartmaji. V hotelu je vedno kak zabavni program. Uvedli so tudi paket igra & hotel & wellness za ceno 125 €. Pri tem plačilu se 100 € povrne za igro v igralnem salonu Casino. Znesek je na osebo in vključuje: 1 nočitev s polpenzionom, prost vstop v bazene za goste hotelov Hit Hplidays, turistično takso. Torej plačaš le 25 € na dan.« Res dobra in ugodna ideja, ni kaj!

Vodja marketinga, Andreja Cvenkelj je povedala: »V marketingu se trudimo našo storitev predstaviti v najlepši luči in svoje obiskovalce in stalne goste ob samem obisku prepričati, da nas zaradi prijaznosti zaposlenih, pestre izbire zabave in najkvalitetnejše storitve obiskujejo še in še...

Gostom nudimo zabavo na tisoč načinov. Eno pomembnih področij je zabavni program, ki se večinoma odvija prav v dvorani, v kateri sedimo. Tu organiziramo velike koncerte, gostimo plesne, akrobatske skupine, skupine iluzionistov, sodelujemo v pomembnih lepotnih izborih, organiziramo degustacije vin, drugih pijač in organiziramo tematske pogostitve. Z veseljem pa ustrežemo tudi zahtevam zunanjih partnerjev in na osnovi njihovega povpraševanja in zahtev organiziramo razne seminarje, kongrese. V tem teatru potekajo tudi  poker turnirji, ki so s svojim obsegom enostavno preveliki, da bi jih izvajali znotraj igralnice. Za zanimivost vam povem, da je nagradni sklad enega izmed njih celo presegel 300.000 EUR.

Najbolj pomembna dejavnost ostaja igralništvo. Le tej je v našem centru namenjenega tudi največ prostora in skrbi. S stalnim trudom in vlaganjem želimo ohranjati obstoječi sloves najboljšega ponudnika na tem področju. V ta namen smo lansko leto kar precej investirali v novo aplikacijo, program CRM, ki nam omogoča storitev čim bolj približati oz. pisati na kožo posameznega igralniškega gosta. Ta naša investicija je gostom poznana pod imenom Privilege Club. To je klub zvestobe, ki igralcu omogoča, da na podlagi svoje igre nabira točke, te točke pa koristi za razne ugodnosti, katerega nabor ocenjujemo, da je zadosten, da zadovolji vsakega gosta in tudi zadosten, da goste motivira za včlanitev v naš klub.

Znotraj centra sodelujemo z vsemi oddelki. Izpostavila bi predvsem hotelirje in gostince s katerimi na osnovi trenutne situacije, sezone, povpraševanja organiziramo aktivnosti, akcijske ponudbe in le te tudi prodajamo in oglašujemo.

Zelo pomembno pa je sodelovanje s samo destinacijo. Tu želimo z našim usklajevanjem, skupnimi promocijami in soorganizaciji oz. pomoči pri dogodkih, pomembnih za celotni kraj, ustvarjati sinergijo in seveda doseči večje učinke. Korona je dislocirana enota. Sedež podjetja HIT d.d. je v Novi Gorici in to je tudi sedež za nas pomembnih služb kot je prodaja, oglaševanje in TRA. Verjetno je vsem poznan rek: »Daleč od oči, daleč od srca.«. Na srečo za naše sodelavce v Novi Gorici to ne drži. Lahko bi celo trdila, da vsi nekako v srcu nosijo tudi Kranjsko Goro in prav zaradi tega je naše sodelovanje tako tesno in nam prinaša dobre rezultate.

Po  Andreji Cvenkelj je besedo prevzela direktorica hotela Korona, Marija Zupančič Falak in povedala, da: » V IZC Korona  sem odgovorna za hotelsko-gostinsko ponudbo. Moja prioritetna naloga je skrb za zadovoljstvo gostov,  tako z namestitvami,  postrežbo, hrano, kot tudi zadovoljstvo zaposlenih. Vsi zaposleni v turizmu se moramo zavedati, da le  kvalitetna storitev in  prijazen odnos do gosta  v času tako močne konkurence in v zadnjem času tudi  še gospodarske krize,  lahko veliko pripomoreta   k  odločitvi  gosta  k ponovnemu obisku.   V sklopu centra je hotel z udobnimi  sobami in apartmaji. 

Gostje Korone ( enodnevni ali gostje ki bivajo v hotelu)  lahko izbirajo med restavracijo Montana –  a la cart restavracijo, v kateri gostom postrežemo z ribjimi in mesnimi specialitetami in restavracijo Garden – samopostrežno restavracijo  z bogatim hladno-toplim bifejem. V lepem vremenu goste postrežemo tudi na terasi s pogledom na Kranjsko goro. Gostom pa sta na voljo v igralnici še sva bara, kjer se lahko posladkajo z dobrotami naših slaščičarskih mojstrov.    

Da popestrimo in naredimo našo ponudbo privlačnejšo, organiziramo razne tematske pogostitve, tematske kuhinje, pripravljamo posebne ponudbe sezonskih jedi.. Organiziramo pa tudi razne družabne dogodke  in sprejeme ( pogostitev v sodelovanju s Pokalom Vitranc, sprejem ambasadorjev..)

Po končanem dogodku v Teatru, pa vas vabim v imenu IZC Korona v našo restavracijo Montana, da poskusite nekaj naših dobrot.«     

O Hit Alpinei je spregovorila  Polona Bačnar, ki je svoje videnje delovanja družbe primerjala z okusi, vonji, dotiki …4 čutili (vonj, okus, sluh, vid) pravzaprav na nov, očarljiv način podajanja neke vsebine. Zanimivo! Bile smo navdušene nad njo.

Kot zadnja govornica  vražjih kranjskogorskih deklet  je bila ga. Mirjam Žerjav, direktorica LTO (Lokalna turistična organizacija)  Kranjska gora. Govorila je o ciljih organizacije , kako izvajajo krovno promocijo destinacije, kako organizirajo in koordinirajo tamkajšnje prireditve, kako vzdržujejo infrastrukturo… Kranjska gora nudi aktivne dogodke, zabavo in sprostitev skozi vse leto. Letos se lahko  pohvalijo kar s tremi svetovnimi prireditvami – Pokal Vitranc, Poleti v Planici in tudi Zlato lisico so gostili oni. Kranjska gora in njena okolica se lahko pohvali predvsem s čudovitimi naravnimi danostmi, ki še povečujejo obiske tujih in domačih gostov.

Tema dneva:

Temo dneva, »Management poslovnih procesov« je odlično predstavila prof. dr. Mojca Indihar Štemberger, prodekanja Ekonomske Fakultete v Ljubljani. Celotna predstavitev je bila posredovana vsem članicam s posebnim mailom, tako da njenega predavanja tu ne bomo več ponavljali. Udeleženke so bile nad njim navdušene in so sodelovale s svojimi vprašanji in pripombami.

Prezentacija dr. Mojce Indihar Štemberger

Na koncu smo z veseljem sprejele povabilo direktorice hotela, ge. Marije Zupančič Falak in se podale v restavracijo hotela, kjer so nas čakale same specialitete, ki bi zadovoljile še tako izbirčne sladokusce.

FOTOGALERIJA - Srečanje FAM v IZC Korona - foto: Doroteja Omahen

FOTOGALRIJA - Srečanje FAM v IZC Korona - foto: Marija Trenz

 

Pripravila: Silvia Lippai