Perovo 21 C, 1290 Grosuplje
T: 01/786 58 07, 01/786 58 08,
F: 01/ 786 58 09,
M: 041/731 877

E: info@drustvo-fam.si
www.drustvo-fam.si



Z VAMI ŽE 20 LET

Galerija

Hotel Lek, Kranjska gora

srečanje društva FAM dne  11. 2. 2008

Hotel Lek

Kranjska gora se kopa v soncu in zaradi zaslepljenosti komaj vidimo množico smučarjev, ki vijugajo po strminah kranjskogorskega smučišča.

Kranjska gora je danes svetovno znano, moderno turistično središče, ki obiskovalcu ponuja obilo tistih plemenitih zadovoljstev, ki jih mestni človek tako potrebuje. Prvinski stik z naravo, čas zase, za svoje telo, za svojega duha.

Hotel Lek, varno umaknjen med vršace in gozdove, vijuge reke Pišnice, smučišča Vitranc, pa že čaka, malce zasnežen in skrivnosten, na nas, FAM-ovke. Že prvi pogled na hotel nam ustvari mnenje, da so tu mojstri, ki znajo popotniku ustaviti čas, vsaj za trenutek ali dva. Hotel je privlačen v vseh letnih časih. Gostu se odpirajo široke možnosti za zabavo, počitek in rekreacijo. Bazen in savna, urejena teniška igrišča, kjer lahko svoje sposobnosti preizkušate tudi ponoči, prijetne sobe in prijazno osebje v gostu pustijo lep spomin. Več o Hotelu Lek si lahko ogledate na njegovi spletni strani www.hotel-lek.si .

Ob raznobarvnih koktejlih sta nas sprejela direktor delniške družbe Lek g. Vojmir Urlep in direktor hotela Lek g. Vlado Kovač.

Navdušene smo bile ob njunih predstavitvah in predvsem viziji, tako za  krovno delniško družbo kot za hotel sam in kako je obema skupna družbena odgovornost do zaposlenih, okolja in širše družbe.

Multimedijsko predavanje: »Podnebno sporočilo Al Gora« predavateljice mag. Vide Ogorelec Wagner  kot nadaljevanje, je bilo prav sporočilo in opozorilo, kako ohraniti to lepoto in prijaznost tudi naslednjim rodovom, ki prihajajo.

Tudi okrogla miza je bila posvečena temi družbene odgovornosti »Kakšen svet si želimo danes iz za naše otroke in vnuke jutri?«  Na njej so sodelovale mag. Vida Ogorelec Wagner (direktorica Umanotere, slovenske fundacije za trajnostni razvoj; z varstvom okolja se ukvarja že 20 let), mag. Barbara Žaucer (politologinja in samostojna svetovalka na področju komuniciranja in odnosov z javnostmi;  z mediji, podjetji, javnimi ustanovami in nevladnimi organizacijami že vrsto let sodeluje na področju razvijanja znanj in programov družbene odgovornosti),  Katarina Klemenc Dinjaški  (direktorica korporativnega komuniciranja v Leku, po izobrazbi diplomirana komunikologinja)  ter voditeljica okrogle mize, Silvia Lippai, vodja društva FAM.

Dotaknile smo se vprašanj:

  • Kako bi opredelili pojem družbene odgovornosti in kako se ta koncept udejanja v praksi?
  • Kaj svetujejo podjetnicam in poslovnim ženskam: kje in kako lahko začnejo ukrepati, če bi to želele?
  • Kako imajo v delniški družbi Lek  urejen segment družbene odgovornosti, saj so za to področje dobili najvišje priznanje.
  • Je pomembnejše prepričati politike ali ozavestiti ljudi, da morajo spremeniti svoj način življenja?
  • Katera so klasična področja družbeno odgovornega poslovanja
  • Katere teme iz okvira družbene odgovornosti so danes najbolj v trendu?
  • Kako se gospodarske družbe lotevajo upravljanja družbene odgovornosti, kakšna je praksa v Sloveniji?
  • Katere mednarodne primere dobrih praks na področju družbene odgovornosti bi lahko posebej izpostavili?
  • Ali je lahko predvidite smernice razvoja na področju družbene odgovornosti podjetij?

Družabni del srečanja je popestrila mlada obetavna pevka Tina Gačnik – Tiana ob spremljavi postavnega glasbenika Mihe Kadunca. Vse o njej  lahko preberete na www.tinagacnikTIANA.net.

Tiana je začela svojo pevsko kariero pred 10 leti. Sicer pa poje z narodno-zabavnim ansamblom Bratov Štrukelj iz Cerknice, ki gostujejo po vsej Sloveniji. Letos  se je odločila tudi za solo kariero in  prvič nastopila na EMI kjer je požela velik uspeh. Zapela nam je dve lastni skladbi, med njimi tudi balado z EME in pa »Slovenija, od kod lepote tvoje?«, ki je bila pika na  i  naši današnji temi dneva.

Družabni del je tudi tisti del vsakega srečanja, na katerem med seboj poklepetamo, si izmenjamo izkušnje in sklepamo posle, kar je bilo seveda veliko lažje ob dobro obloženi mizi in kapljici rujnega, za kar je poskrbelo vrhunsko osebje hotela.

Verjetno je večina nas kar težko sprejela dejstvo, da se čas odhoda hitro bliža, saj je za vse nas bil naslednji dan - žal - delovni dan, sicer bi se šle razvajati v savno, bazen, …