Perovo 21 C, 1290 Grosuplje
T: 01/786 58 07, 01/786 58 08,
F: 01/ 786 58 09,
M: 041/731 877

E: info@drustvo-fam.si
www.drustvo-fam.si



Z VAMI ŽE 20 LET

Galerija

SREČANJE DRUŠTVA FAM V HOTELU CERKNO, DNE 22. JANUARJA 2014

CERKLJANSKA –  SOZVOČJE KREPČILNE RAZNOVRSTNOSTI 

Sončece nas je pospremilo na avtobus v Ljubljani. Prava škoda, da ni bilo tudi tiste prave zimske snežne odeje, ker bi v tem času sicer bile že na samem smučišču v Cerknem. Ampak kaj hočemo? Tisti tam zgoraj nam niso bili naklonjeni. Tudi vse prošnje niso zalegle.

V Hotelu Cerkno sta nas sprejela direktor, mag. Vasilij Sedej in vodja prodaje, ga. Majda Rojc. Kljub žalostnemu zelenilu, ki nas je obkrožalo, sta bila  dobre volje.

Mag. Sedej nam je predstavil Hotel Cerkno in okolico ter nanizal nekaj zgodovinskih dejstev. Povedal je, da je Cerkljansko s svojimi zgodovinskimi in geografskimi značilnostmi odlična izbira za popoln oddih. Hribovit okoliš z bujnimi gozdovi in prostranimi travniki predstavlja mamljivo destinacijo za izletnike in sprehajalce vseh starosti. Oddaljen od mestnega vrveža, pa še vedno dovolj blizu, da vožnja z osebnim avtom iz Ljubljane traja le dobro uro. Poživljajoča neokrnjena narava, številne markirane peš- poti, poti za nordijsko hojo, planinarjenje, kolesarjenje, smučanje… in učeča nas zgodovina (od prazgodovinske piščali, Idrije kot bisera Unesca in Partizanske Bolnice Franja, Bevkove domačije…), nadgrajena z novodobnimi vsebinami.

Tudi ga. Majda Rojc je začela s podobnim stavkom: »Pobegnite stran od mestnega vrveža, vsakdanjega stresa, kjer  boste lahko zadihale s polnimi pljuči, našle svoj notranji mir…« V Hotelu Cerkno boste uživali v gostoljubnosti hotelskega osebja, vrhunski kulinarični ponudbi (nekaj tega vidite tudi na posnetkih z našega srečanja), moderno opremljenih sobah (brezplačna WI-FI), bazenu s termalno vodo, različnih savnah, masažah ter pestrim animacijskim programom. Številne možnosti, ki jih ponujajo, bodo prinesle veselje in zadovoljstvo tudi najbolj zahtevnim gostom. Hotel Cerkno je eden tistih hotelov, ki s svojim vzdušjem bolj spomina na majhen družinski hotel, čeprav lahko sprejme 180 gostov. Osebje hotela je prijazno. Tu boste lahko uživale v domačih specialitetah, pa tudi v okusih mednarodne kuhinje. Hotel ponuja tudi seminarsko dejavnost in še veliko, veliko drugega. Več si lahko ogledate na www.hotel-cerkno.si.

Najbolj ponosni pa so na SMUČARSKI CENTER CERKNO, ki je najmodernejše tehnično opremljeno smučišče v Sloveniji,  primerno tako za začetnike, kot zahtevne smučarje in smučarje prostega sloga, ki lahko uživajo na 18 km urejenih smučarskih progah, tekaški progi, snežnem parku,… sankaških progah, otroškem  vrtcu s pomičnim trakom, smučarski šoli. Možna je tudi izposoja in servis smučarske opreme, samopostrežna restavracija s šestimi sodobno opremljenimi apartmaji … Na belih poljanah smučarskega centra Cerkno pa ne uživajo samo smučarji, ampak tudi ostali obiskovalci, pohodniki, ljubitelji narave, saj je urejenih več pohodniških poti do bližnjih vrhov, čez vse leto pa se tudi z vrha smučišča razpirajo razkošni razgledi na Idrijsko – Cerkljansko hribovje, Škofjeloško pogorje, tja do Julijcev in Triglava - www.ski-cerkno.com.

Po odlični prezentaciji direktorja Sedeja in vodje prodaje, smo prešli na temo dneva »Kako uspešno zaključiti pogajanja o prodaji«, predavateljice Metka Feher Pal, specialistka za zaključevanje prodajnih pogajanj 

Naša članica Metka je v svojem predavanju predstavila povsem nov pristop k prodajnim pogajanjem in razložila, zakaj stare tehnike prodaje ne delujejo več.

Zaključevanje ni zgolj zadnja faza prodajanja, ko kupec plača izdelek ali podpiše pogodbo. Zaključevanje je strategija, ki jo ima prodajnik od začetka do konca pogajanja. Bistvo vsega je: »Pri kom na koncu ostane denar!«

Prodajanje in zaključevanje sta dva vzporedna procesa, ki skupaj tvorita prodajo.

Primer: Pripeljete se z novim avtomobilom, navdušite zanj  Vašo znanko in naslednji teden tudi ona kupi enak avto. Kdo ji je avto prodal? Vi! Kje so jo zaključili? Tam, kjer je avto plačala – v avtosalonu. Ali ste Vi zato dobili denar ali vsaj zahvalo? NE. Torej vidimo, da zaključevanje pomeni, da stranka izdelek ali storitev kupi in PLAČA pri Vas! Vse ostalo je samo PR,  Marketing in zapravljanje časa.

Sloveniji žal ni prave prodajne kulture. Prodajniki v glavnem počnejo dve stvari. Razkazujejo prospekte in dajejo popuste. Torej na začetku pogovora s prezentacijo stranko spravijo ob živce, s ponudbo ( ceno) pa jo odženejo. Zakaj? Če prodajnik ne pozna strankine želje, njenega problema in strahov, ki jo ovirajo pri nakupu, se nenehno zapleta v boj in napetosti s stranko, ker ji na silo hoče nekaj prodati. To žal ne deluje več. Stranke sovražijo, če jim nekdo hoče nekaj prodati, zelo rade pa kupujejo! In to je bistvena razlika. Uspešno zaključevanje torej pomeni, da je stranka na koncu zadovoljna, ker je izdelek kupila in nima občutka, da so ji nekaj vsilili.

Če slovensko podjetje dovoli, da prodajniki hodijo na trg brez strategije in kažejo prospekte ter dajejo popuste, se lahko znajde ali pa se je že, v velikih težavah. Stroška dela prodajnikov namreč podjetje ne bo moglo povrniti niti skozi stroške marketinga. In tudi sicer vidim, da strošek prodajnikov ni zajet v strošku marketinga  - pa bi moral biti. Prodajnik, ki stranke ne zaključi, na trgu vrši samo marketing in PR, ter pelje vodo na mlin konkurenci, kjer nato stranka kupi in plača izdelek.

Na trgu se v sedanjih gospodarskih razmerah dogajajo velike spremembe. Podjetja se na novo pozicionirajo in ni vseeno, kje boste vi. Boste z novimi znanji na učinkovit način postali ali ostali št. 1 na trgu ali pa boste neuspešno capljali za konkurenco in tarnali nad krizo. Boste preživeli ali ne boste preživeli. Tukaj smo, ta trg nam je dan in iz njega moramo in lahko potegnemo najboljše. Saj veste, kriza je samo strah, je iluzija, senca, ki jo lahko odpravimo.

Odločitev je vaša in kot pravi Robert Kyosaki: »Vsak vodja se mora najprej naučiti prodajati.« »Če stopi stranka v vašo prodajalno ali sede k vami k poslovnemu razgovoru, potem nekaj hoče. Samo od  Vas je odvisno, ali bo kupila in plačala pri Vas, ali pa bo denar pustila pri konkurenci«, je  končala predavanje Metka. Več na spletni strani Zaključevanje.si.

 

V družabnem delu, ki  ga je popestrila odlična kulinarična ponudba Hotela Cerkno (vse čestitke šefu kuhinje; idrijski žlikrofi ga. Ivice Pirih pa so bili pika na i vsemu ostalemu razvajanju),

so se predstavili tudi:

Zadruga Zaloščan iz Vipave, ki predstavlja vrhunska vina blagovne znamke de Adami, ki je dobila ime častitljivem menihu, ki je v 16. stoletju živel v Zaloščah, odlikuje pa jo bogato izročilo štirih generacij družine Slejko, ki so znale iz roda v rod prenašati ljubezen do zemlje, trte in spoštovanje do vina. Pri njih lahko dobite: BELI PINOT, CHARDONNAY, REBULO, SAUVIGNON, SIVI PINOT, PINELA IN ZELEN od belih vin,  od rdečih pa MODRI PINOT, MERLOT BARRIQUE, BASRBERO, CABERNET SAUVIGNON, ….

Na Cerkljanskem vrhu nad Cerknim v objemu hribovja, najdemo kmetijo Na Ravan. Gospodinja Judita s pomočjo svoje družine pridno obdeluje kmetijo  na nadmorski višini od 850 m do 1050m in prav zaradi tega to ni kakršna koli kmetija, njena posebnost je prav paša živine, saj jo pasejo po švicarskem zgledu. Kar pomeni, da jo poleti pasejo, pozimi  pa krmijo izključno s senom. Vsi produkti so iz nepasteriziranega mleka in to je prav ta osnovna razlika od industrijskih izdelkov. In prav ta paša in krmljenje pripomoreta k odličnosti produktov in to lahko dokažejo tudi z mnogimi priznanji, ki so jih tekom let, kar se ukvarjajo s predelavo sira in mlečnih izdelkov tudi pohvalijo. Njihova posebnost je sir  Očanc, ki je tudi že prijel priznanja. Poleg sirov, jogurtov (navadni in sadni), sirov z dodatki, najdemo v njihovi ponudbi tudi  surovo maslo, kislo skuto, skutni namaz s česnom in sirarsko skuto, dimljen sir,. …Letos pa je kmetija dobitnica zlatega priznanja za kislo mleko in srebrnega priznanja za domači jogurt na tekmovanju  Dobrote slovenskih kmetij na Ptuju.

Z odličnimi domačimi sokovi in suhim sadjem, se je predstavila tudi kmetija Matic iz Hotavelj.

Predstavila se je tudi Ivica Pirih s.p. – izdelovanje idrijskih žlikrofov, iz Srednje Kanomlje pri Sp. Idriji. Ste vedele, da je recept za žlikrofe prišel v tamkajšnje kraje z dunajsko rudniško gospodo? V Idrijo naj bi ga prinesla družina Wernberger leta 1814. Bil je sad cenenih osnovnih sestavin in delovnih rok, zato so ga knapovske gospodinje takoj osvojile in vzele za svojega  in od tedaj je to idrijski žlikrof. Danes pa pomemben del naše kulturne dediščine, čeprav je uvožen.

FOTOGALERIJA - foto: Marija Trenz

Povzetek pripravila: Silvia Lippai